Skriftlig besked via Greenbike.dk:
http://www.greenbike.dk/skriv-til-Greenbike
Facebook: http://www.facebook.com/greenbike.dk
Telefon:+ 45 40723836
Telefontid: Ma til Fr 9.00-16.00
Læg besked og telefonnr på telefonsvarer, hvis vi ikke tager telefonen.
Vi ringer tilbage, hvis du lægger besked, men vi foretrækker, at du skriver en email.
SMS: Vi svarer ikke på sms
Skriftlige henvendelser skal ske på mail til.
mail@greenbike.dk
Vi forsøger at besvare mails inden for 3 arbejdsdage.
Service:
Har du brug for service, enten på vores værksted i Roskilde, eller hjemme hvor I bor, så skriv en mail.
Demonstration og afprøvning af cykler sker efter forudgående telefonisk aftale. Hvis vi laver en aftale om demonstration sætter vi en time af, hvor vi instruerer og er med på sidelinien for at sikre at du får ordentlig instruktion.
Vi har ikke butik med åbningstider. Vi har værksted, showroom og lager, og kører service over det meste af landet og i udlandet.
Vi anbefaler at prøve elcykler før du køber.
Kørsel i forbindelse med service faktureres med 9,95 kr pr. km incl arbejdstid, excl. moms (se nedenfor), med mindre andet er aftalt på forhånd, ved bestilling af service.
Ved service af flere cykler på samme adresse, betales kun for kørsel en gang.
Kørsel ved berettigede reklamationer faktureres ikke. Ved øvrig service i forbindelse med udbedring af en reklamation betales halv takst for transport.
Justering af gear og bremser betragtes ikke som en berettiget reklamation, men som en del af normal vedligeholdelse. Vejledning til dette gives gerne pr. telefon.
Service af dette kan normalt med fordel udføres af lokal cykelsmed. Vi rådgiver din cykelsmed telefonisk uden at tage penge for det, og vi leverer gerne reservedele til din lokale cykelsmed mod forudbetaling.
Pris for værksteds og servicetimer. 675 kr/time excl moms, med mindre andet er aftalt skriftligt på forhånd. Der tillægges moms til faktura
Der faktureres pr. påbegyndt kvarter.
Takster for levering eller afhentning af cykel i forbindelse med køb eller service:
Roskilde Kommune: 312,50 Kr
Øvrige Danmark: Kørsel i forbindelse med service og reperationer faktureres med 9,95 kr pr. km incl arbejdstid, excl. moms
Reklamationer:
Reklamation skal ske skriftligt på mail til mail@greenbike og kopi af den originale skal faktura vedlægges.
Herefter kontakter vi dig med henblik på vurdering af reklamation og aftale om hvad der videre skal ske.
Vi besvarer normalt skriftlige henvendelser inden for 3 hverdage.
Haster det er du velkommen til at ringe til os, når du har sendt en mail med beskrivelse af reklamationen.
Ønskes en reklamation besigtiget hos kunden opkræves depositum for kørsel før besøg.
Såfremt reklamation er berettiget refunderes depositum og fejl udbedres uden beregning for kunden.
Alternativt kan kunden vælge at bringe cyklen til vores værksted i Havdrup/Roskilde.
Mindre ting, fx. kaleche eller batteri sendes til os med Postnord, GLS eller andre.
Forsendelse af pakker til Greenbike
Du skal bede om sms advisering til 40723836 eller email advisering til mail@greenbike.dk når du sender pakken.
http://www.postnord.dk/erhverv/kob-og-bestil/kob-pakkeporto-online
Pakkepost:
Vi modtager også pakker på adressen
Greenbike Holding APS, Risbyholmvej 5, 4622 Havdrup
Sender du til posthuset, skal bede om sms advisering til 40723836 så vi ved at pakken er kommet,
eller email advisering til mail@greenbike.dk når du sender pakken.
Køb fx pakkeporto her:
https://portal.postnord.com/onlineporto/